Most Super Robot Man

Friday, February 16, 2007

Why I failed the 8th grade

Hm, I probably should stick to English...

You Failed 8th Grade Spanish

Sorry, you only got 0/8 correct!

Think you can do better than me?


  1. What color is "azul"?


    • Purple

    • Green

    • Yellow

    • Blue


  2. Which is not a way to introduce your self?


    • "Me llamo Maria"

    • "Soy Maria"

    • "Mi nombre es Maria"

    • "Estoy Maria"


  3. What day of the week is "martes"?


    • Monday

    • Tuesday

    • Wednesday

    • Thursday


  4. How do you say "it's snowing"?


    • Llueve

    • Llovizna

    • Nieva

    • Truena


  5. How do you say "she is married"?


    • Ella es casado

    • Ella es casada

    • Ella est casado

    • Ella esta casada


  6. How do you say "I like dogs"?


    • Me gustas los perros

    • Me gusta los perros

    • Me gusto los perros

    • Me gustan los perros


  7. How do you say "It's 7:30 pm"?


    • Es la siete y media de la noche

    • Son las siete y media de la

    • Es la siete y media de la tarde

    • Son las siete y media de la noche


  8. What does the verb "aprender" mean?


    • To remember

    • To know

    • To learn

    • To receive






0 Comments:

Post a Comment

<< Home